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 CS: Global Offensive Beta-Update 
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Registriert: Mi 27. Feb 2008, 17:34
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Bild Neuer Beta-Patch: Mehr Spieler & Hühner


Wie angekündigt wurde das letzten Freitag verschobene Update für die Beta von Counter-Strike: Global Offensive nun zu Beginn der neuen Woche nachgeliefert. Die wohl größte Änderung ist, dass ab sofort auch mehr Spieler als die bisher üblichen fünf gegen fünf unterstützt werden. Jede Map enthält nun Spawnplätze für bis zu 30 Teilnehmer. Neben diversen Bugfixes gibt es auch einige Balance-Anpassungen, so macht nun die Fiveseven etwas mehr Schaden und die Streuung der beiden Maschinengewehre wurde etwas reduziert.

Außerdem enthält ab sofort auch die Map de_inferno die aus Italy bekannten Hühner. Anders als in Counter-Strike 1.6 laufen diese frei durch die Level und sind nicht an einen bestimmten Platz gebunden. Sie laufen außerdem immer instinktiv von Spielern davon und werden von Schussgeräuschen aufgeschreckt. Entsprechend können sie in seltenen Fällen auch die Position eines Gegners verraten. Natürlich können sie auch beseitigt werden.

Update der Slotzahlen unserer Server:

85.131.162.6:27040 *2old4that* CS:GO Altersheim UpTown [16 Slot]
85.131.162.6:27080 *2old4that* CS:GO GunGame UpTown [16 Slot]
80.95.150.2:27040 *2old4that* Warserver3 [12 Slot]

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Di 22. Mai 2012, 15:15
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Registriert: Mi 27. Feb 2008, 17:34
Beiträge: 7051
Der komplette Changelog:

Gameplay:

Updated weapons based on performance metrics:
° Slightly increased the damage for the fiveseven to keep it on par with other pistols.
° Lowered the max width of the recoil patterns for the MG's to make them better for their price point.
° Lowered the spread on the Negev to be more in line with the m249.
Improvements have been made to burst fire and tapping.
Added player spawns to all maps to support up to 30 players.
Player spawns are now randomly selected from a prioritized list of spawn locations in order to better support more players per map.
Adjusted bot behavior to fix the “antline” looking behavior.
Added support for server operators to specify tick rate with the –tickrate parameter.
Physics simulation tick rate now set to be the same as the game tick interval.
Bullet tracers have had improvements made to speed, visual effect, and frequency.
Chickens added to Inferno

UI

The Server Browser sorts Favorites and Lan tabs by ping rather than Tags.
The radar will no longer display an ‘X’ for dying players when they are not within sight of the player or player’s teammate.
Weapons with a burst mode will now show which state the gun is in on the ammo panel.
Input device is now locked to whatever device launched the game session.
Updated the Kevlar and Kevlar + Helmet buy menu images.
Updated the Domination icons.

Audio

Footsteps update position more often by shifting position determination to client side entity tracking.
Tuned ambient sounds in most maps

Bug Fixes

Fixed a bug with individual pistol round-based achievements. They can only be earned in Classic game mode now.
Fix for changing video settings while in game sometimes causing a deadlock.
Added a popup message triggered when a player attempts to initiate a vote on a server with voting disable.
Fixed bug where player's nav area would be reported as being on the floor below them causing the radar location to be displayed incorrectly.
Fixed several UI related crash issues.
Third party map and _SE map names no longer display in the scoreboard with the #SFUI_MAP_ localization token.

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Di 22. Mai 2012, 15:41
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2old4that Oldi

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Hab jetzt endlich die beta auch für meinen acc :dance: :dance:

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Di 22. Mai 2012, 16:54
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Registriert: Mi 27. Feb 2008, 17:34
Beiträge: 7051
und ich hab schon gedacht was da los :-D

Counter-Strike: Global Offensive Beta Update Released
Product Update - Valve
• Fixed server crash when total number of player reaches 64
• Fixed issue with mouse cursor becoming non-visible after launching a game via the server browser
• Fixed UI crashes related to more than 10 players in a game

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Do 24. Mai 2012, 20:39
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